من افغانم....

من افغانم....

من یک افغانم وافغان بودن افتخار من است
من می خواهم باافغان بودنم به جهانیان
ثابت کنم که یک افغانی چه توانایی ها
واستعدادهای بلقوه ای داردومی تواند
درتمام عرصه هاحرف اول را بزندبدون اینکه
هویت (افغان)بودنش را پنهان کند
باشماهایم ای کسانی که می خواهید
امتیازات جهت پیشرفت راباتغییرهویت من بدهید
نه هرگزاین کار شما عملی نخواهدشدبلکه به شما ها ثابت
خواهم کردکه باافغان بودنم وبدون تغییرهویت خویش
نیز میتوانم پیشرفت کنم وبه قله های رفیع علم وکمالات
انسانی وانسانیت برسم
آری افغانی افتخامن است سرفرازی من است
افغان بودن به من درس زندگی آزادگی شجاعت فداکاری در راه
آرمان های انسانی سعادت خوشبختی همت وتلاش وکوشش
بی وقفه درراه علم ودانش ودرس انسانیت آموخت
باری دیگرمی گویم ای خریداران هویت تغییرهویت من
خواب وخیالی بیش نیست.
افتخار میکنم یک هزاره ام وبالاترازآن یک افغانستانی ام



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت17:17---24 تير 1394
سلام شعرتان بد نبودhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(15).gif
پاسخ:مرسی مال خودم نبود که


یه افغان
ساعت11:58---17 تير 1393
فوق العاده
پاسخ:تشکر ..جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:افغانستان,هزاره,افغان,

] [ 17:15 ] [ دخترک هزاره ]

[ ]